Algemene criteria & voorwaarden
- De inzending betreft een marketingorganisatie of een merk, geen campagne.
- De inzending is van een organisatie die op de Nederlandse markt werkzaam is.
- De organisatie of het merk brengt of heeft vernieuwing teweeg gebracht in het vakgebied marketing.
- Het is aannemelijk dat de organisatie mede succesvol is en blijft dankzij het stellen van een hoger strategisch (bedrijfs)doel en een duidelijke ‘reason WHY’.
- De organisatie voorziet met zijn (portfolio aan) producten/diensten op unieke/onderscheidende wijze in een behoefte of creëert een nieuwe behoefte/markt.
- De organisatie speelt in op de tijdgeest dan wel behoefte om gezamenlijke waarde creatie te realiseren met doelgroep en omgeving, of blijft dit doen.
- De manier waarop de relatie met de doelgroep wordt aangegaan of onderhouden, is of blijft vernieuwend (innovatief).
- De organisatie is trouw aan zijn DNA gebleven, ondanks de druk van investeerders en aandeelhouders die toegetreden zijn na de start up fase.