Diner Pensant: Ben jij klaar voor de consument van de toekomst?

exclusieve – invitation only –  sessie verzorgd door EY VODW & Elastique

Kopen we in de (nabije) toekomst zelf nog goederen of doen bots dat voor ons? Wordt voeding afgestemd op ons DNA? Laten we de koffer thuis omdat we van hotels op maat gevulde kledingkasten verwachten? Deze en honderden andere trends en toekomstbeelden over de consument van de toekomst zijn wereldwijd in kaart gebracht met innovators, trendwachters, consumenten en grote bedrijven in het FutureConsumer.Now programma van EY-VODW.

In het tweede deel van deze middag gaan EY-VODW en digital development agency Elastique in op strategie-executie. De meeste grote bedrijven hebben geen gebrek aan ideeën en concepten, maar echt keuzes maken, experimenteren en kansrijke digitale proposities succesvol en snel naar de markt brengen is vaak een stuk lastiger. Hoe komt dit toch en wat kunnen er aan doen?

In deze exclusieve sessie voor topmarketeers gaan we met elkaar in gesprek om onze eigen ‘consument van de toekomst’ te creëren en ook onze ‘realisatiekracht’ verder te versterken. We starten om 16.30 uur sharp. Uiteraard zorgen we ervoor dat je niet met een lege maag naar de award uitreiking gaat!

Kom jij naar de DMA19 en zou je voorafgaand graag bij deze sessie aanschuiven? Geef dit dan aan tijdens de registratie of mail ons dan en we zetten je op de interesselijst. Dinsdag 19 maart hoor je uiterlijk of je kan aanschuiven.