Programma

We gaan ook dit jaar weer op zoek naar het beste wat marketing-Nederland ons te bieden heeft. Tijdens hét netwerkevent voor jouw vakgebied maken we bekend wie de jury verkozen heeft tot winnaars én geven een aantal (aanstormende) top-marketeers hun visie op het vak. Deze avond wil je als marketeer niet missen, want interessante visies en de beste cases van jouw vak komen allemaal aan bod.

De avond wordt gepresenteerd door Mattie Valk en Marieke Elsinga van Qmusic. Strateeg Stefan Harzevoort presenteert de marketingtrends van 2019: de activistische evolutie van het merk. 

Dinsdag 26 maart 2019

Voorafgaand aan het officiële programma van de DMA19 organiseren onze keypartners EY VODW, Elastique en Mediascience elk een exclusieve sessie

white_mannequins_portrait-static.jpg.rendition.1800.1200

Diner Pensant | Ben jij klaar voor de consument van de toekomst?

exclusieve – invitation only –  sessie verzorgd door EY VODW  & Elastique

Kopen we in de (nabije) toekomst zelf nog goederen of doen bots dat voor ons? Wordt voeding afgestemd op ons DNA? Laten we de koffer thuis omdat we van hotels op maat gevulde kledingkasten verwachten? Deze en honderden andere trends en toekomstbeelden over de consument van de toekomst zijn wereldwijd in kaart gebracht met innovators, trendwachters, consumenten en grote bedrijven in het FutureConsumer.Now programma van EY VODW.

Lees meer over de presessie van EY VODW & Elastique
Facebook_Groep_Header

Presessie | het (radio)gevecht in de ochtend!

exclusieve – invitation only –  sessie verzorgd door MediaScience

Qmusic | Onderweg naar de nummer 1 positie, het gevecht in de ochtend.
Herinner je de supermarktoorlog van enkele jaren geleden nog? Na het stoppen van Edwin Evers is onder de radiostations de strijd losgebarsten om de ochtendshow. Tijdens deze sessie zullen de eerste luistercijfers van het ‘post Evers tijdperk’, januari/februari 2019, net bekend zijn geworden. Robert Bernink, Directeur van Qmusic, neemt je mee in het strijdplan om met Mattie & Marieke deze oorlog te winnen. Hoe zullen ze ervoor staan op 26 maart?

Lees meer over de presessie van MediaScience

Wil je voor een van deze sessies uitgenodigd worden? Vermeld dat dan bij je inschrijving!

MattieMarieke-DMA

Hosts | Mattie & Marieke

De Dutch Marketing Awards 2019 wordt gepresenteerd door Mattie & Marieke. Tijdens de show interviewen zij de drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2019.

Lees meer over Mattie & Marieke
Stefan Harzevoort-DMA

Trendtaks | Stefan Harzevoort

Stefan Harzevoort is strateeg bij digital agency Valtech en bestuurslid bij Platform Innovatie in Marketing (PIM). Tijdens de show presenteert hij het PIM Trendrapport 2019.

Lees meer over Stefan Harzevoort
-08

Dutch Marketing Awards | Uitreiking

Tijdens de show reiken we de zeven awards uit aan de winnaars van de Dutch Marketing Awards 2019. Ook delen de juryvoorzitters de belangrijkste learnings van de cases van de genomineerden.

Lees meer over de genomineerden
7
6
5
4
3
2
1

Partners