Een directe verbinding met de stad, laat het merk spreken

27 maart 2020 – 2020, het jaar van het inhaken op hetgeen dat wereldwijd als geen ander speelt: COVID- 19. In Nederland houden we ons aan de richtlijnen, wat betekent dat men nog steeds buiten komt. En juist in deze tijd, nog bewuster geniet van de frisse lucht in de openbare ruimte.

Alle empathische e-mails zijn verstuurd, nu is het tijd om de economie weer te laten draaien. Ieder bedrijf kan een steentje bijdragen, denk aan het branchebrede initiatief voor alle restaurants in Nederland: ‘Samen uit, samen thuis’. Merken en bedrijven uit de horeca- en voedingsmiddelenbranche die hun handen ineen slaan om commercieel het beste uit deze tijd te halen. COVID-19 communicatie hoeft geen charitatieve communicatie te zijn. Ga verder met het bedrijf, met het merk, en met de promotie van dat merk. Geld verdienen dus, alle morele uitspraken zijn al gedaan. Een razendsnelle live verbinding met onze objecten op straat. Het kan, want ook in deze moeilijke tijd gaan wij door met het ontwikkelen van techniek. JCDecaux biedt de mogelijkheid direct alle inhakers en initiatieven te verspreiden op de premium 84 inch full HD lcd schermen, nog altijd op de beste plekken in de 3 grootste steden van Nederland. Juist nu is het belangrijk om als merk zichtbaarheid te genereren. Niet alleen voor de korte termijn, maar zeker ook voor de komende jaren.

De tools, de flexibiliteit en snelheid, inhakers en initiatieven kunnen ingepland worden op een specifieke tijd of per direct binnen een half uur live uitgezonden worden. Laat de economie weer draaien door jouw merk te laten spreken in de stadscentra van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

 

JCDecaux is in Nederland de marktleider in Buitenreclame en stadsmeubilair en biedt zichtbaarheid in tientallen grote steden, met een focus op de Randstad.

www.jcdecaux.nl