Genomineerd voor een Dutch Marketing Award 2019

De jury heeft de shortlist voor Marketeer of the Year 2019 bekend gemaakt.
Deze drie genomineerden maken kans op de titel:

  • Raymond Cloosterman (Rituals)
  • Frank Elion (VGZ)
  • Michiel Muller (Picnic)

Dit zijn de genomineerden voor de Internal Branding Company of the Year:

  • Tomingroep 
  • Transavia
  • Univé
  • YoungCapital

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Company of The Year:

  • Basic-Fit
  • Bol.com
  • Thuisbezorgd

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Startup of the Year:

  • GoodFuels
  • Kipster
  • Somnox

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Scale Up of the Year:

  • BEEQUIP
  • New Horizon Urban Mining 
  • Picnic
  • Tribes

Dit zijn de genomineerden voor de Transformer Award of the Year:

  • Bergman Clinics
  • DSM
  • Triodos Bank

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Talent of the Year:

  • Nick Driessen (Vrumona) 
  • Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)
  • Erica Hahn (Basic Fit)
  • Jeroen Kuppens (Sana Commerce)
  • Luuk Venema (ABN Amro)

Lees meer over deze talenten op Adformatie.nl

Vincent van den Boogert (ING) werd Marketeer of the Year in 2018Vincent van den Boogert (ING) werd Marketeer of the Year in 2018