F.A.Q.

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier.
Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de organisatie via info@dutchmarketingawards.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je kunt je inschrijving voltooien met je eigen gegevens. Mochten deze op een later moment wijzigen, dan kun je dat tot 2 dagen voor het evenement doorgeven aan de organisatie via info@dutchmarketingawards.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Nee, dit hoeft niet. Op basis van alle inschrijvingen maken wij een gastenlijst. Je hoeft bij aankomst op de locatie dus alleen je naam door te geven bij de registratiebalie.

Je kunt je tot 1 dag van tevoren nog inschrijven voor het evenement. Wacht echter niet te lang met het inschrijven om zeker te zijn van een plekje.

Annuleringen

Dat kan. De wijziging in contactgegevens kun je tot 2 dagen van tevoren doorgeven aan de organisatie via info@dutchmarketingawards.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot acht weken voor aanvang van het evenement kun je kosteloos annuleren. Annulering is uitsluitend mogelijkper e-mail via info@dutchmarketingawards.nl.

Bij annulering na acht tot vier weken voor aanvang betaal je 25% van het inschrijfgeld.
Bij annulering na vier tot twee weken voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld.
Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

LET OP! Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen, mits tijdig (tot 2 dagen van tevoren) aan ons doorgegeven. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Tarieven

Voor deelname aan de Dutch Marketing Awards gelden de volgende tarieven:

  • € 149,- (excl. BTW) voor niet-abonnees.
    Tot 15 februari €139,- (excl. BTW). 
  • € 129,- (excl. BTW) voor abonnees en leden van Adformatie, NIMA en PIM.
    Tot 15 februari €119,- (excl. BTW). 

Groepskortingen
Al vanaf twee personen kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 personen € 119 per persoon (excl. BTW)
3 – 5 personen € 99 per persoon (excl. BTW)
6 of meer personen € 89 per persoon (excl. BTW)

Ja, al vanaf twee personen of meer kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 personen € 119 per persoon (excl. BTW)
3 – 5 personen € 99 per persoon (excl. BTW)
6 of meer personen € 89 per persoon (excl. BTW)

Abonnees / leden van Adformatie, PIM en NIMA krijgen standaard korting voor ons evenement. Zij betalen slechts € 129,- (excl. BTW). Selecteer in dit geval in het inschrijfformulier “Ik schrijf mij in als abonnee/lid”.

Daarnaast kun je profiteren van early bird korting tot 15 februari 2019 en gelden er groepstarieven vanaf 2 personen of meer.

Betaalopties

Nadat je de inschrijving hebt voltooid ontvang je van ons een bevestiging met bijgaand de factuur. Betalingen voor onze evenementen geschieden altijd per factuur. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alle betalingen voor onze evenementen geschieden per factuur. De factuur ontvang je gelijktijdig met de bevestigingsmail van jouw inschrijving.

Programma

De Dutch Marketing Awards is bedoeld voor marketing- en reclameprofessionals die inspiratie op willen doen en willen netwerken met de top van Marketing-Nederland. En natuurlijk voor finalisten en hun teams.

Vanaf 17.30 uur | Ontvangst en registratie
18.00 – 20.00 uur | Walking dinner
20.00 – 22.00 uur | DMA-show
22.00 – 23.45 uur | Afterparty

Klik hier voor meer informatie over (de invulling van) het programma.

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we die bekend via onze programma pagina.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers via info@dutchmarketingawards.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, tussen 18:00 en 20:00 uur bieden we een walking dinner aan. Het diner en alle dranken zijn inbegrepen in de ticketprijs. Heb je speciale (medische) dieetwensen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar info@dutchmarketingawards.nl of bel 030 275 96 25.

Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT)
Mauritskade 63
1092 AD Amsterdam

Klik hier voor meer informatie over hoe je de locatie het beste kunt bereiken met de auto of het openbaar vervoer.

Kijk voor de parkeermogelijkheden in de buurt van het KIT hier. 

Overig

Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen door ons te volgen op social media. Volg ons op Twitter (meerdere evenementen) of meld je aan voor het Facebook evenement. Natuurlijk updaten wij ook onze website zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Indien je een vraag hebt die nog niet beantwoord is, verzoeken we je contact op te nemen met de organisatie via info@dutchmarketingawards.nl of bel 030 275 96 25.

7
6
5
4
3
2
1